پروفیشنل کتے (شاہ زمان شمسی)

اکیسویں صدی کے اس دور پرآشوب میں صنعتی انقلاب کا اثر نسل نو کی زندگیوں پر کیا ہو رہا ہے؟ یہ وہ سوال ہے جس کا جواب نہایت نا گزیر ہے اور جو اثرات انڈسٹریل زندگی نے ہماری عملی زندگی میں مرتب کیے اس کا اثر و نفوذ ہماری زبان و بیان اور تعمیری زندگی کی تشکیل میں کیسا رہا؟

آخر کار ایک یونیورسٹی سے فارغ التحصیل ہونے والے طالب علم کو پروفیشنل مقام پر ملازمت کرنے کا موقع مل جاتا ہے۔ ایک دانش گاہ یا پھر تدریسی جگہ انسانی کردار اور رویے پر گہرا اثر پیدا کرتی ہے اس کی روشن خیالی شعوری اور اخلاقی سطح کی بلندی کے لیے مختلف علمی و ادبی حلقے اپنا مثبت کردار ادا کرتے ہیں لیکن جب وہ کسی پروفیشنل ادارے کے ساتھ وابستہ رہ کے اس ادارے کی دی گئی ہدایات پر عمل پیرا ہوتا ہے تو وہ پروفیشنل ادارہ ٹریننگ دینے کے بعد شعور و ادراک، فکر کی بلندی، اور اخلاقی رویوں کو زائل کر کے ایک ایسا پروفیشنل کتا بنا دیتا ہے جس کا مقصد دوسروں کو کاٹ کھانا ہو۔

پروفیشنل کتے زیادہ تر مینیجرز اور ڈائریکڑوں کی شکل میں مختلف فیکٹریوں اور صنعتی جگہوں پر پائے جاتے ہیں ان کا مقصد نئے سے نئے رنگ برنگے کتے تیار کرنا ہوتا ہے کچھ کتے ان میں پالتو اور وفادار ہوتے ہیں جنہیں اپنے تلوے چٹوانے کے لیے مخصوص کر لیتے ہیں اور یہ وہ کتا ہوتا ہے جو تلوے چاٹنے اور بھونکنے کے فن میں اتنا ماہر ہوتا ہے کہ اسے بعد میں کتوں کی رعایا کا حکمران بنا دیا جاتا ہے۔

پروفیشنل کتوں کی اقسام

کھوجی کتے

یہ وہ کتے ہیں جنہیں افسران بالا نے کھوج لگانے کے لیے معمور کیا ہوتا ہے۔ سوائے بھونکنے کے یہ خود تو کوئی کام نہیں کرتے لیکن دوسروں کی کھوج کچھ اس طریقے سے کرتے ہیں کہ دوسروں کو خبر نہیں ہوتی۔

چغل خور کتے

یہ وہ کتے ہیں جو کھوج لگانے کے ساتھ ساتھ محنت مزدوری کرنے والے افراد کی کمزوریوں اور ان کی جائز و نا جائز باتیں اگلوانے کا فن رکھتے ہیں اور تمام باتیں سن کر اپنے ظل سبحانی کے گوش گزار کر دیتے ہیں تا کہ مشقت کرنے والے لوگوں پر ترقی کے دروازے بند ہو جائیں۔

منافق کتے

یہ وہ کتے ہیں جو کبھی کسی کے مخلص نہیں ہو سکتے۔ منافقت کرنے کے فن سے بخوبی واقف ہوتے ہیں دوسروں کی محنت کا کریڈٹ خود لے کر ترقی کی راہ اپنے لیے ہموار کرتے ہیں۔

سفارشی کتے

یہ وہ نسلیں ہیں جو کسی پروفیشنل جگہ پہ چند سال کام کر کے بھید حاصل کر لیتے ہیں پھر یہ اپنی بڑی سفارش کے زعم میں کسی کام کو ہاتھ نہیں لگاتے۔

کام چور سیاسی کتے

ان تمام کے سونگھنے کی حس بہت تیز ہوتی ہے۔ بسا اوقات یہ سونگھتے سونگھتے افسران کی خلوت نشینی میں جا گھستے ہیں، جہاں کوئی مینیجر کسی پری پیکر کی زلف کا اسیر ہوتا ہے پھر یہ اپنے حکمران کو کانا کر کے کسی کام کو ہاتھ نہیں لگاتے۔

شکایتی کٹاوٹ کتے

یہ چرب زبان کتے ہیں اور ان کے لیے اسپیشل ہڈی کا انتظام ہوتا ہے۔ ان کا کام زیادہ سے زیادہ شکایتیں لگانا ہوتا ہے یہ فن شکایت میں اپنی مثال آپ رکھتے ہیں اور اکثر افسران کی رال ٹپکنا اس وقت ختم ہوتی ہے یہ جب کوئی دلچسپ شکایت لے کر ان کے سامنے جاتے ہیں۔

آوارہ کتے

کتوں کے طبقے میں یہ مظلوم طبقہ ہے ان کا ایک الگ جھنڈ ہے۔ یہ کتے ڈر پوک ہوتے ہیں اور محنت کرنے کے ساتھ ساتھ ساتھی کتوں میں بھونک کر اپنا غبار ختم کر لیتے ہیں۔ یہ موخر الذکر تمام کتوں سے نالاں ہوتے ہیں کیونکہ وہ تمام کتے ان پر مسلط ہوتے ہیں اور ڈیوٹی ٹائم تک ان تمام کتوں کی آوازوں کو حلق سے چھین لیا جاتا ہے۔

یہ ہیں پروفیشنل کتوں کی کچھ اقسام اگر آپ میں فن کتا گری کی یہ تمام اوصاف موجود ہیں تو آپ ایک بہترین پروفیشنل کتے ہیں جو محض اپنے ذاتی مفادات کے حصول کے لیے اپنے اندر کی انسانیت کو مسخ کر چکا ہے اور یہ وہ لوگ ہیں جن کے لیے راستے ہموار ہوتے رہتے ہیں ۔بھونکنے والوں کو سپورٹ ملتی رہتی ہے اپنی روایات سے بغاوت کرنے والا ایک باغی کتا ہی اس دور میں کامیابی کی سیڑھیاں چڑھ سکتا ہے۔

Facebook Comments